Ekonomi

Slack’ten Microsoft Teams’e En İyi Dahili Sohbet Programları

Şirkette çalışanların gerçek bir bağ kurması ve etkin bir şekilde organize olması, iş akışının verimliliğine doğrudan etki etmektedir. Günümüzde teknolojinin yaygınlaşması ile birlikte birçok firma online iletişim araçlarını tercih etmeye başlamıştır. Freelance veya uzaktan çalışan kişileri online bağlantı araçları sayesinde organize etmek artık çok kolay. Çalışanlar arasında iletişim ve işbirliğini sağlayan birçok program bulunmaktadır. İşte en uygun kurum içi mesajlaşma programları.

1. bolluk

Gerçek zamanlı iletişim ve işbirliği için vazgeçilmez bir program olan Slack, tüm ekibi bir araya getirmenize yardımcı olur. Slack ile gerçek kişilerle kolayca iletişim kurabilirsiniz. Bu sayede işinizi hızlı bir şekilde bitirebilirsiniz. Ayrıca, herhangi bir cihazda çalışan, sınırsız aranabilir geçmiş avantajına sahiptir.

2. Hangout’lar

Hangouts, Google tarafından geliştirilen bir mesajlaşma uygulamasıdır. Bir kişi veya grupla iletişimde kalmanıza yardımcı olur. Taşınabilir ve bilgisayarda da kullanılabilen Hangouts, görüntülü ve sesli görüşme yapmanıza da olanak tanıyor.

3. Asana

Asana, grubunuzun işi takip etmesini sağlar. Web sitesi ve taşınabilir uygulama kullanılabilir. Her şeyi kolayca düzenlemenizi sağlar. Bu sadece bir proje yönetimi uygulamasıdır. Bu uygulama sayesinde kadro liderleri gruplarına bir misyon verebilmektedir.

4. Trello

Trello, web tabanlı bir iletişim uygulamasıdır. Grubun projeler, iş akışları ve görevler arasında bağlantıda kalmasına yardımcı olur. Pano, liste ve kartlardan herkesin ne yaptığını kolayca görebilirsiniz. Görevleri düzenli ve düzenli tutmanıza yardımcı olur.

5. Facebook İşyeri

Facebook, işletmeler için Workplace hizmeti sunuyor. Kuruluşların iletişim halinde kalmasına yardımcı olur. Grubunuzla anında iletişim sağlar. Bazı değerli metinleri vurgulamanızı sağlar. Ayrıca sesli ve görüntülü arama yapma imkanına da sahipsiniz.

6. Evernote

Evernote, tablet, telefon ve bilgisayardan not almanızı sağlar. Sıradan bir not defterinden çok daha fazla işlevi vardır. Örneğin, işteki kişilerle bağlantı kurmanıza yardımcı olur. Ayrıca ses kaydı da yapabilirsiniz. Ofis toplantılarını kaydetmenizi sağlar.

7. Skype

Skype, dünyanın en temel iletişim yazılımının ortasındadır. Hem kişisel hem de kurumsal amaçlar için kullanılabilir. Tamamen ücretsiz olan program ile manzaralı sohbetler yapabilirsiniz. Anlık küme yazışmaları da yapabilirsiniz.

8. Zenkit

Zenkit, projelerinizi tek tıkla etkin bir şekilde yönetmenizi sağlar. Ekip üyelerinin düzenli bir şekilde hareket etmelerini sağlar. Fikirlerinizi ve bilgilerinizi tek bir yerde toplayabilirsiniz. Bu sayede ekip içi bağın artmasına olanak sağlar.

9. Microsoft Ekipleri

Microsoft Teams, kurumsal yazışmalarda gerçek zamanlı görüşmelere olanak sağlayan bağlantı yazılımıdır. Ayrıca grubun projeler üzerinde birlikte çalışmasına olanak tanır. Belgeleri ve ekranları paylaşabilirsiniz. Öte yandan, manzaralı bir konferans düzenleyebilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu